وبلاگ

کابل تبدیل USB به USB-C کلومن مدل kd-P19 مجموعه 4 عددی

تا چندی پیش برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مجبور بودیم از شارژر مخصوص به آن دستگاه استفاده کنیم، اگر هم قرار بود برای مدت کوتاهی جایی بمانیم می‌بایستی برای تک‌تک دستگاه الکترونیکی خود، شارژر مخصوص به آن را نیز ببریم؛ علاوه بر آن فقط می‌توانستیم از برق شهری برای شارژ استفاده کنیم. اما اکنون وضعیت تغییر کرده است، دیگر از دست شارژرهای بزرگ و دست و پاگیر راحت شده‌ایم. دیگر می‌توانیم با یک کابل هم گوشی موبایل، دوربین، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه الکترونیکی خود را شارژ کنیم و هم عکس، فیلم و موسیقی مورد علاقه‌مان را به دستگاه الکترونیکی دیگری منتقل کنیم. خیالمان راحت شده است در مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری نداریم نیز می‌توانیم گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را توسط شارژرهای همراه (پاوربانک)، لپ‌تاپ و یا از طریق شارژر فندکی شارژ کنیم. کابل‌های گوشی و تبلت جایگزین شارژرهای بزرگ و سنگین شده‌اند. انواع مختلفی از کابل‌ها عرضه می‌شوند، که رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به کابل لایتنینگ(Lightning)، میکرو یو‌اس‌بی(microUSB) و یو‌اس‌بی (USB)  و  تایپ سی  یا همان یواس بی سی  (Type-c) اشاره کرد. بسته به نیازمان هر کدام از آن‌ها را می‌توانیم تهیه کنیم.

 

 

شرکت کلومن به تازگی اقدام به تولید کابل های چندگانه کرد است که توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با خرید این مجموعه کابل که مدل KD-P19 نام گرفته است، شما 4 کابل تبدیل و انتقال دیتا USB به USB-C  با طول های متفاوت دریافت می کنید. 

 

 

کابل اول به طول 20 سانتی متر (مناسب برای شارژ دستگاه با پاوربانک و یا انتقال اطلاعات از دستگاه به دستگاهی دیگر و ....)
کابل دوم به طول 100 سانتی متر(مناسب برای شارژ دستگاه در محیط کار / منزل / مسافرت / داخل خودرو و .... )
کابل سوم به طول 200 سانتی متر ( مناسب برای شارژ دستگاه و استفاده همزمان در فواصل زیاد و ...)
کابل چهارم به طول 300 سانتی متر (مناسب برای شارژ دستگاه  استفاده همزمان در فواصل زیاد و ...)

 

 

با این مجموعه کابل شما به راحتی میتوانید دستگاه خود را مانند قبل شارژ کنید با این تفاوت که برای هر موقعیت طول کابل های متفاوتی دارید.

 

 

توجه داشته باشید که تمامی کابل های موجود در این پک مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه یو اس بی (USB) و  تایپ سی (Type-C) یا همان یواس بی سی  (USB-C) است. کانکتور Type-C در این محصول با انواع گوشی‌های موبایل و دستگاه‌های مجهز به درگاه Type-C سازگاری خواهد داشت. همچنین کانکتور USB در آن با کامپیوتر، لپ‌تاپ، شارژرهای دیواری، پاور بانک و دیگر دستگاه‌های دارای این درگاه سازگار است.

 

 

جنس این کابل ها از کنف های تابیده شده است و ب سادگی پوسیده نمیشود. این کابل در تست های انجام شده بیشتر از 12000 بار در زاویه 95 درجه خم شده است. 

 

 

کابل های موجود در این پک از تکنولوژی Qualcomm(شارژ سریع) دستگاه و قابلیت انتقال اطلاعات به صورت سریع و قابلیت تشخیص و اتصال سریع دستگاه پشتیبانی میکنند.

 

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید