وبلاگ

هدفون کلومن (Koluman) مدل K6

دنیا بدون صدا اصلا جای جذابی برای زندگی نیست. صداها بخش بزرگی از زندگی و خاطرات ما را تشکیل می‌دهند. به لطف فناوری و توانایی انتقال صدا، این مفهوم اهمیت بسیار بالایی در زندگی انسان امروز پیدا کرده است. از تلفن‌های ساده‌ی قدیمی تا پیشرفته‌ترین موبایل‌های امروزی همه در یک ویژگی مشترک‌اند. اما کیفیت و نحوه‌ی انتقال صداست که وجه تمایز ابزارهای قدیمی و جدید می‌شود. حتما شما هم عقیده دارید که شنیدن یکی از موهبت‌های دوست‌داشتنی است که در اختیار انسان قرار داده شده. انسان مدرن سعی کرد برای قدردانی از این توانایی ارزشمند راه‌های استفاده‌ی بهتر از آن را پیدا کند و به همین خاطر شروع به ساخت ابزارهای مرتبط با توانایی شنیدن کرد. از ابزارهای موسیقی باستانی گرفته تا پیش‌رفته‌ترین هدفون‌های امروزی همه نشان‌دهنده‌ی تلاش انسان برای لذت بردن از این توانایی فوق‌العاده هستند. درست از همان زمانی که انسان به فناوری ضبط صدا دست پیدا کرد به دنبال راهی برای پخش آن با کیفیت بالا هم بود و به همین دلیل بلندگوها در اندازه‌های مختلف ساخته شدند. یک گروه از این بلندگوها را پخش‌کننده‌های کوچکی تشکیل می‌دادند که روی گوش‌ها را پوشانده و برای کاربر محیطی ایزوله را تشکیل می‌دادند. هدفون‌ها در گذر زمان و با پیشرفت فناوری حرکتی رو به جلو داشتند و هرروز به امکانات و توانایی آن‌ها افزوده شد.

 

 

هدفون کلومن مدل K6 محصولی خوش‌ساخت از این برند است که با کیفیت‌ صدایی بسیار شفاف و واضح تولید شده است.کیفیت و قدرت صدایی که از آن پخش می‌شود بسیار خوب است و شما را به دنیای موسیقی می‌برد.

 

 

این مدل به‌واسطه‌ی بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری، به موبایل یا پخش‌کننده‌ی موسیقی مجهز به این تکنولوژی متصل می‌شود. علاوه بر پخش موسیقی، این هدفون مجهز به میکروفون است که برایتان قابلیت مکالمه را فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که بتوانید درصورت نیاز، با موبایل خود مکالمه کنید و امنیت بیشتری برای گوشی‌تان فراهم کنید. این مدل از طریق نسخه 5 بلوتوث به دستگاهتان متصل می‌شود. درصورتی‌که شارژ باتری یا دستگاه شما  از بلوتوث پشتیبانی نکند، می‌توانید به‌سادگی کابل هدفون را وصل کرده و به‌صورت باسیم از پخش موسیقی لذت ببرید.

 

 

طراحی آن بسیار جذاب و معقول است؛ یعنی همان‌طور که به زیبایی آن اهمیت داده شده است، راحتی این هدفون مثال‌زدنی است. همچنین، این محصول بسیار انعطاف‌پذیر است. با بهره‌گیری از بدنه منعطف هدفون می‌توانید پدهای هدفون خود را در هم جمع کنید، در کیف مخصوص قرار دهید و به هرمکان که مایل هستید آن را حمل کنید. قسمت هدبند این هدفون به‌گونه‌ای طراحی شده که می‌توان ارتفاع آن‌را افزایش داد. در داخل پک این مدل از هدفون 2  عدد کابل قرار گرفته است  کابلی از نوع Micro-USB برای شارژ دستگاه  و کابل دوسر فیش 3.5 میلیمتری  AUXبرای اتصال هدفون به دستگاه های پخش کننده می‌باشد.

 

 

  

مهم ترین قابلیت این هدفون ، ریموت کنترل کننده موسیقی و تماس هاست. دو کنترل کننده روی گوشی این هدفون تعبیه شده. با فشردن دکمه های کنترل کننده اول میتوان موسیقی را عوض کرد و اما با کنترل کننده دوم که به شکل دایره ای شکل است علاوه بر اینکه میتوان هدفون را خاموش یا روشن کرد، میتوان با هر نیم دور چرخش صدای موسیقی را کم یا زیاد کرد همچنین توسط این کنترل کننده میتوان با یک ضربه به تماس های ورودی پاسخ داد و با دابل کلیک کردن تماس های ورودی را رد کرد.این هدفون دارای چراغ LED نمایش دهنده وضعیت هدفون است. برای وصل شدن دستگاه مورد نظر به هدفون حتما باید حدود 6 ثانیه کنترل کننده دایره ای شکل را نگه داشت که  چراغ LED به حالت چشمک زن قرمز تبدیل شود.

 

 

هدفون کلومن  مدل‌ k6 انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری 4420میلی آمپری قابل شارژ داخلی تامین می‌کند که به‌کمک آن می‌توان تا بیشتر از 14 ساعت به‌صورت مداوم به موسیقی گوش داد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید