وبلاگ

کابل انتقال دیتا و شارژ Lightning کلومن (koluman) مدل KD-M43 دارای تاییدیه اپل (MFI)

کابل ها نقش مهمی در شارژ و انتقال داده در بین کاربران دارند. رایج ترین کابل محصولات اپل، کابل لایتنینگ به یو اس بی (Lightning to USB) است که برای اغلب محصولات اپل قابل استفاده می باشد.
استفاده از کابل اصلی لایتنینگ این اطمینان را به شما میدهد که کیفیتی تضمین شده تحت نظارت شرکت اپل را تجربه کنید و از سرعتی بیش از USB 3.0 را تجربه کنید. کابل لایتنینگ نسل جدید کابل و ورودی محصولات اپل هستند که علاوه بر کوچکتر شدن از 30 پین به 8 پین، سرعت بیشتر و استفاده بصورت دو طرفه برای ورود به درگاه، سه ویژگی مهم این محصول است. این کابل بصورت کاملا انحصاری برای محصولات اپل قابل استفاده هستند و از کابل های لایتنینگ می توان برای شارژ و اتصال آیفون و آیپد مینی و آیپد به لپتاپ استفاده کرد و عملکردی شبیه کابل تایپ سی و میکرو USB دارد و تنها تفاوتش پشتیبانی از محصولات شرکت اپل است.

کابل اورجینال اپل

کابل اورجینال اپل از دوام بسیار بالا و مناسبی برخوردار است و سرعت انتقال داده آن بسیار بالا است تا در کمترین زمان ممکن بتوان اطلاعات را بین آیفون، آیپد و آیپاد را با کامپیوتر جا به جا کند. استفاده از محصولات اورجینال اپل میتواند این تضمین را به شما بدهد که برای مدت طولانی نیاز به تهیه محصولات دیگر نخواهید داشت. چرا که اپل تمامی محصولات اصلی و جانبی خود را با عمر مفید بالا و دوام بسیار مناسب تولید میکند. استفاده از کابل اصلی آیفون علاوه بر ایجاد عملکرد بهتر، باعث افزایش طول عمر باتری دستگاه می شود. کابل آیفون در انداره های 1 متر و 2 متر به رنگ سفید و ظاهری کاملا ساده تولید شده است. معمولا کابل های لایتنینگ دو مدل هستند یا اصلی هستند یا فیک و قلابی.البته در کنار این کابل ها هم شرکت هایی هستند که با مجوز شرکت اپل اقدام به تولید کابل لایتنینگ می کنند که این کابل ها هم جز کابل های اصلی محسوب می شوند. اگر از کابل های لایتنینگ سایر برند ها استفاده می کنید دقت داشته باشید که محصول مورد نظر مورد تایید شرکت اپل باشد و گواهینامه MFI را از شرکت اپل دریافت کرده باشد.

 

 

برند «کلومن» (Koluman) اینبار اقدام به تولید کابل های لایتنینگ با استاندارد های MFi کرده است.کابل KD-M43 از برند کلومن با استفاده از استانداردهای MFI ساخته شده و در زمان استفاده از آن هیچ خطری دستگاه‌های شما را تهدید نخواهد کرد. این محصول شرکت کلومن توانسته استاندارد MFi شرکت اپل را کسب کند. این استاندارد که مخفف عبارت «ساخته‌شده برای آیفون، آیپد و آی‌پاد» (Made For iPhone, iPad, iPod) است، نشان‌دهنده‌ی این است که شرکت اپل کابل را به‌عنوان محصولی مناسب و قابل‌اطمینان به رسمیت شناخته است. ای بدین معنی می باشد که سری لایتنینگ این کابل با کابل اصلی درون جعبه هیچ تفاوتی ندارد فقط از نظر طول و ظاهر با کابل اصلی متفاوت است.

افرادی که به دنبال یک محصول بادوام هستند تا یک مدت طولانی نیازی به خرید دوباره‌ی کابل‌های بی‌کیفیت نداشته باشند، می‌توانند کابل تبدیل USB به لایتنینگ «کلومن» مدل «KD-M43» با طول یک متر را مدنظر قرار دهند، بدنه‌ی کابل از پوشش بافته شده ضد گره خوردگی مقاوم بهره می‌برد از الیاف ضد گلوله (کولار) ساخته شده است و به سادگی قابل پوسیده شدن و یا بریدگی نمیباشد.

در این محصول یک کانکتور لایتنینگ قرار گرفته که با انواع گوشی‌های موبایل و تبلت‌های مجهز به این درگاه سازگار است. شما با کمک آن می‌توانید باتری گوشی موبایل یا تبلت‌تان را شارژ کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از این کابل اطلاعاتی مانند فایل‌های ویدیویی، تصاویر، موسیقی و فایل‌های متنی خود را میان گوشی موبایل یا تبلت‌تان با لپ‌تاپ یا کامپیوتر جابه‌جا کرده و انتقال دهید.

 

شرکت کلومن در طراحی و ملحقات این محصول بسیار مبتکرانه و خلاق عمل کرده است.

اگر بخواهیم این خلاقیت را مورد بررسی قرار دهیم باید به ملحقات این محصول نگاهی بیندازیم .

1. نگهدارنده کابل 

مدتی ایست که نگهدارنده های کابل به منظور سازماندهی و نظم  دهی به کابل ها به بازار روانه شده اند، این نگهدارنده ها دارای یک یا چند شیار برای قرارگیری کابل های شما هستند. 

 

 

2.کیف نگهدارنده و حمل کابل 

به منظور نگهداری و حمل کابل ، شرکت کلومن در بسته بندی این محصول یک عدد کیف کابل ارایه میکند، این کیف ضد آب بوده و برای نگهداریی کابل شما بسیار مناسب است.

 

 

کیفیت و دوام فوق العاده بالا، بالاترین گواهینامه استاندارد برای محصولات اپل (MFI Certificate)، ملحقات کاربردی،این کابل را به یک کابل برای شارژ و انتقال داده مناسب  تبدیل کرده است.

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید